زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی
نوشته شده توسط : sevda

زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ . در مراحل مختلف متفاوته به همین دلیل دانش آموزایی که متقاضی ثبت نام المپیاد هستن باید پیگیر اطلاعیه ای سازمان استعداد درخشان باشن تا در مهلت تعیین شده توسط این سازمان برای ثبت نام اقدام کنن .بسیاری از دانش آموزا برای محک زدن خود و رقابت با دوستانشون در المپیاد علمی دانش آموزی شرکت می کنن . این آزمون هر ساله توسط سازمان استعدادهای درخشان برگزار می شه و بسیاری از دانش آموزان نخبه هم در این آزمون کشف می شوند .


آزمون المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 بین دانش آموزان مقطع متوسطه برگزار می شه و دانش آموزان برتر که در مراحل مختلف قبول شن می تونن حتی تا سطح جهانی هم به رقابت بپردازن . زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی توسط سایت سازمان استعدادهای درخشان اعلام می شه که در این مقاله قصد داریم به شما اطلاعاتی در مورد زمان و مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ بدیم ، پس با ما همراه باشین .


زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰

المپیاد علمی دانش آموزی در چندین مرحله برگزار می شه . دانش آموزای نخبه مقطع متوسطه دوم در مراحل دشوار و مختلف با یکدیگر به رقابت می کنن و در نهایت دانش آموزای برتر می تونن به عنوان داوطلبای ملی در المپیاد جهانی شرکت کنن. 

اگر شما از این دسته از دانش آموزا هستین ، حتما در المپیاد علمی دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰ شرکت کنین و خود را برای علم به چالش بکشین . زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی هر ساله توسط سازمان استعدادهای درخشان اعلام می شه که البته هر مرحله از المپیاد ، زمان ثبت نام خاص خودش رو داره که باید از اونا آگاه باشین .

طبق روال سال های قبل احتمالا زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 99 - 1400 به صورت زیر است ، اما زمان دقیق ثبت نام این آزمون به محض انتشار از سوی سازمان استعدادهای درخشان ، در این صفحه قرار داده می شه . البته با عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض اینکه زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی  ۹۹ - ۱۴۰۰ مشخص بشه مطلع میشین .

 

مرحله زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی
مرحله اول اوایل دی ماه سال 1399
دوره آموزشی تابستانه نیمه اول تیر ماه سال 1400
دوره آموزشی طلای کشوری نیمه دوم آبان ماه سال 1400

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام المپیاد دانش آموزی

 

مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی ۹۹ - ۱۴۰۰

معمولا مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی حدود 6 الی 7 روزست که در این مدت دانش آموزا باید به سایت سازمان استعدادهای درخشان مراجعه کنن و ثبت نام خودشون رو انجام بدن . توصیه ما به شما دانش آموزای عزیز اینه که به محض اطلاع از زمان ثبت نام ، اقدام به ثبت نام کنید و این کار رو به روز های آخر موکول نکنین .

 بعضی از اوقات دانش آموزا نیاز به ویرایش اطلاعات خود پیدا می کنن و متاسفانه به دلیل اینکه در روزهای آخر مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی اقدام به نام نویسی کرده بودن ، امکان ویرایش اطلاعات خودشون رو پیدا نمی کنن . به همین دلیل ساده از شرکت و رقابت در المپیاد علمی دانش آموزی محروم می شوند.

معمولا بعد از تموم شدن زمان ثبت نام ، مهلت مجددی برای ثبت نام جا مانده ها گذاشته میشه که اگر مهلت ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی 99 - 1400 تمدید شد در این مقاله اطلاع میدیم . البته با عضویت در کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو به محض اینکه مهلت ثبت نام المپیاد دانش آموزی  ۹۹ - ۱۴۰۰ مشخص بشه مطلع میشین .

 

به محض اینکه زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

اگه بعد از خوندن این مقاله دچار ابهام و یا سوالی در مورد زمان ثبت نام المپیاد دانش آموزی 99 - 1400 شدین می تونین از هر جای ایران که هستین با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس بگیرین و از تجربه مشاورای تحصیلیکو استفاده کنین و پاسخ همه سوالاتون رو دریافت کنین .


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام المپیاد دانش آموزی چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ زمان ثبت نام برای دوره های مختلف متفاوته که در این مقاله زمان هر دوره گفته شده .

2- ✔️ کسایی که از ثبت نام در المپیاد دانش آموزی جا می مونن باید چیکار کنن ؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفتیم این داوطلبا در زمان تمدید مهلت ثبت نام می تونن فرایند ثبت نامشون رو انجام بدن .

3- ✔️ اگه بعد از ثبت نام متوجه اشتباهی در فرم ثبت نام شدیم باید چیکار کنیم ؟

✔️ طبق توضیحاتی که در این مقاله داده شده در این زمان می تونین در مهلت ثبت نام وارد سایت بشین و اطلاعاتتون رو ویرایش کنین .

منبع : زمان ثبت نام المپیاد علمی دانش آموزی





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: